Search
Close this search box.

Znajdziesz tutaj regulamin strony internetowej dietadlaurody.pl, warunki i zasady współpracy oraz regulamin sklepu internetowego.

Możesz się ze mną skontaktować e-mailowo kontakt@dietadlaurody.pl

 

§1 Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Administrator/Usługodawca/Dietetyk – Aleksandra Szlas
  2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub ułomna osoba prawna, która korzysta z Serwisu, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie zawiera umowę o świadczenie Usług za pośrednictwem Serwisu.
  3. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Dietetykiem umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  4. Serwis – strona internetowa prowadzona przez Usługodawcę pod adresem: dietadlaurody.pl
  5. Sklep – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: dietadlaurody.pl
  6. Produkt cyfrowy- Produkt w wersji wyłącznie elektronicznej do odtworzenia na odpowiednim urządzeniu elektronicznym, co do którego ma zastosowanie wyjątek od prawa odstąpienia od umowy przez Konsumenta
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  8. Formularz Kontaktowy – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający przesłanie zapytania do Usługodawcy.
  9. Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności.
  10. Usługa:
    1. Konsultacja dietetyczna–usługa umożliwiającaKlientowiuzyskanie odDietetykaporady dietetycznej. Usługa jest świadczona przezDietetyka drogąelektroniczną poprzez komunikatorinternetowy lub stacjonarnie w Poznaniu po ustaleniu miejsca, które będzie odpowiadało Dietetykowi i Konsumentowi.
    2. Jadłospis indywidualny – jadłospis przygotowywany i dostosowany do potrzeb Użytkownika, w oparciu o informacje dostarczone przez Użytkownika.
    3. Inna forma, która została ustalona pomiędzy Dietetykiem, a Klientem lub opisana na stronie Sklepu lub Serwisu.
  11. Materiały – wszelkie treści i zalecenia dostarczane przez Usługodawcę Konsumentowi w formie cyfrowej w ramach świadczonej Usługi.
  12. Dzień Roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

 

§2 Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Dietetyk zapewnia Klientowi możliwość zawarcia umowy o dostarczenie .
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Dietetyka, Klientów i Konsumentów.
  3. Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczające są:
    1. Dostęp do Internetu,
    2. Standardowy system operacyjny,
    3. Standardowa przeglądarka internetowa,
    4. Program umożliwiający odczyt formatu pdf, w przypadku zakupu Produktu cyfrowego lub do realizacji Usługi,
    5. Program umożliwiający odczyt i edycję formatu Word i Excel, do realizacji Usługi (lub skopiowanie i edycję tych formatów w innym programie).
  4. Posiadanie aktywnego adresu e-mail. Klient nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
  5. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
  6. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
  7. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie i Serwisie w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w Polityce Prywatności opublikowanej na stronie Serwisu. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie i Serwisie plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu i Serwisu, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu lub Serwisu Konsumenta, Klienta lub użytkownika Strony jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w Polityce Prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).

 

§3 Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Dietetyk świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Dietetyka jest umożliwienie Klientowi złożenia zamówienia w Sklepie prowadzącego do zawarcia z Dietetykiem umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
  3. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Klienta nieodpłatnie (m.in. Blog, Formularz Kontaktowy, Newsletter, Opinie). Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży, umowy o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu, a także umowy o świadczenie usług.
    1. Usługodawca umożliwia dodawanie komentarzy pod wpisami na Blogu i Opinii w Sklepie, co odbywa się poprzez podanie w odpowiednim formularzu imienia i adresu e-mail Klienta oraz treści komentarza i kliknięcie pola „Opublikuj komentarz” lub „Wyślij”. Komentarze i Opinie Klientów wyrażają wyłącznie ich własną opinię i nie stanowią opinii Usługodawcy. Niedozwolone jest zamieszczanie komentarzy bezprawnych, naruszających zasady netykiety oraz zawierających informacje, które są nieprawdziwe lub mogą wprowadzić w błąd innych Klientów, a także zawierające treści reklamowe lub promujące bezpośrednio albo pośrednio inne strony internetowe. Uwidocznienie komentarza i opinii dodanego przez Klienta na stronie Sklepu Internetowego wymaga wcześniejszego zatwierdzenia komentarza przez Usługodawcę. Klient ma możliwość włączenia Subskrypcji komentarzy, czyli powiadomień o najnowszych komentarzach, do których potrzebne jest imię i adres e-mail Klienta i z których można zrezygnować w dowolnym momencie.
    2. Klient ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny zaprzestania korzystania z Bloga poprzez zamknięcie przeglądarki internetowej.
  4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu i Serwisu, Dietetyk podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  5. Dietetyk podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Klient powinien poinformować Dietetyka o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  6. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@dietadlaurody.pl. W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Dietetyk będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

 

§4 Składanie zamówienia

  1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia poprzez formularz zamówienia następuje również wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia, niezależnie od wybranej formy składania zamówienia, jest akceptacja Regulaminu, z którym Klient powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu, Klient może skontaktować się z Dietetykiem.
  2. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Klient zostanie przekierowany do bramki płatności lub poproszony o przelew tradycyjny na konto, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Klientem a Dietetykiem. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Klientowi na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  3. W zależności od przedmiotu zamówienia, między Klientem a Dietetykiem może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
    1. W przypadku produktów elektronicznych – umowa o dostarczenie treści cyfrowych
    2. W przypadku konsultacji dietetycznej lub jadłospisu indywidualnego – umowa o świadczenie usług
  4. W formularzu zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dietetyk zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Dietetyka co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Dietetyka. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Dietetykowi na podjęcie kontaktu z Klientem, Dietetyk udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
  5. Klient oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Dietetyk nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 4 powyżej.
  6. Inne możliwie sposoby na złożenie zamówienia, następują poprzez kontakt z Dietetykiem np. poprzez Formularz Kontaktowy, kontakt e-mail lub poprzez platformę mediów społecznościowych. Zawsze konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Po ustaleniu zamawianego Produktu cyfrowego lub Usług, Klient jest proszony o wpłatę na konto, po zaksięgowaniu płatności w systemie bankowym następuje realizacja zamówienia. Ta forma polecana jest szczególnie w przypadku Usług.

 

§5 Usługi

  1. Punkt regulaminu dotyczy usług wykonywanych indywidualnie, takich jak konsultacje dietetyczne, jadłospisy indywidualne, zalecenia dietetyczne, pakiety łączące konsultację z jadłospisem i inne opisane w Serwisie.
  2. Klientmamożliwośćwybrania Usługi:
    1. Online
      1. Klientumawia się na Konsultację dietetyczną, może to zrobić poprzez Kalendarz rezerwacji dostępny na stronie lub indywidualnie kontaktując się z Dietetykiem, zamawia Jadłospis, pakiet jadłospisu i konsultacji lub inną wybraną opcję.
      2. Po ustaleniu dogodnego terminu na konsultację (w przypadku Usługi z taką opcją), Klient opłaca Usługę w całości, zgodnie z ceną widoczną na Stronie.
      3. W przypadku braku wpłaty całości kwoty w ciągu 2 dni roboczych rezerwacja terminu zostanie anulowana.
      4. Klient na co najmniej 2 dni robocze przed planowanym terminem Konsultacji jest zobowiązany do odesłania wypełnionej ankiety zdrowotno-żywieniowej i ewentualnych wyników badań, wysłanych odpowiednio wcześniej na adres e-mail Klienta, w celu poprawnej realizacji Usługi.
      5. W zależności od rodzaju Usługi, Klient otrzymuje na podany adres mailowy wytyczne, jadłospis indywidualny oraz dalszy termin konsultacji.
      6. W przypadku odwołania wizyty krótszym niż 2 dni robocze przed zaplanowanym terminem lub jeśli Klient nie stawi się na umówiony termin, uiszczona opłata za Konsultację przepada w całości. W przypadku korzystania z opcji pakietu, jeśli Klient nie stawi się na zaplanowany termin Konsultacji, przepada 50% opłaty ryczałtowej za wykupiony pakiet.
    2. Stacjonarnie w Poznaniu, po uzgodnieniu miejsca odpowiedniego dla Usługodawcy i Klienta
      1. Proces zakupu i realizacji Usługi odbywa się identycznie jak w przypadku Usług Online, jedynie zmianie ulega miejsce realizacji Usługi.
  3. Dietetyk posiadaodpowiednie kwalifikacjedo udzielania świadczeń zdrowotnych oraz posiada kwalifikacje do udzielania świadczeń zdrowotnych w dziedzinie medycyny.
  4. Kontakt z Dietetykiem jest możliwy pod adresem e-mail: kontakt@dietadlaurody.pl. Czas oczekiwania na odpowiedź wynosi do 3 dni roboczych.
  5. Klient może korzystać z udostępnionych materiałów wyłącznie na użytek własny bezpośrednio związany z realizacją usługi dietetycznej.
  6. Klient jest świadomy, że usługi świadczone przezDietetykanie dają gwarancji uzyskania założonych i oczekiwanych przezKlienta skutków.Umowa o świadczenie usług dietetycznych jest umową starannego działania i Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za brak oczekiwanych przez Klienta efektów i brak oczekiwanych skutków korzystania z usług, ze względu na proces złożoności i wielości czynników ubocznych, wpływających na efekt tych usług, który jest niezależny od Dietetyka i nie da się go zniwelować jedynie zastosowanymi usługami. Nie mniej jednak Dietetyk będzie świadczył usługi z należytą starannością z uwzględnieniem fachowej wiedzy i optymalnych dla każdego przypadku metod.
  7. Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za wszystkie skutki wynikające znieodpowiedniego stosowania planu żywieniowego i suplementacji przygotowanej przezDietetyka. Klient jest świadomy, że niestosowanie się przez niego lub wybiórcze stosowanie się do uzyskanych zaleceń może przynieść negatywny skutek pod kątem stanu zdrowia, a nawet życia.
  8. Klientjest również świadomy, że zatajanie informacji bądź podanie nieprawdziwych informacji na temat swojego stanu zdrowia, stylu życia, przyjmowanych lekówczysuplementówmoże negatywnie wpłynąć na stanzdrowia.Dietetyknie ponosi za to odpowiedzialności.
  9. Ryzyko wystąpienia efektów ubocznych jest znikome, jednak Dietetyk nie jest w stanie przewidzieć wszystkich możliwych przeciwwskazań przy stosowaniu danej suplementacji i sposobu żywienia, dlategoDietetyknie bierze odpowiedzialności za negatywne skutki ich stosowania.
  10. Pacjent podaje dane osobowe w sposób dobrowolny, jednak niepodanie niezbędnych danych osobowych zawartych w ankiecie skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umowy.
  11. Wszystkie informacje, któreDietetyk uzyskuje w trakcie świadczenia Usług dlaKlienta,objęte sątajemnicą bezterminowoi nie są przekazywane osobom trzecim.
  12. W przypadku odwołania wizyty z przyczyn leżących po stronie Dietetyka, Klient ma prawo do umówienia wizyty w innym terminie lub odwołania wizyty i zwrotu uiszczonej opłaty w całości.
  13. W przypadku odwołania wizyty z przyczyn leżących po stronie Dietetyka w terminie krótszym niż na 2 dni przed zaplanowanym terminem wizyty, Klient otrzymuje jednorazowy imienny rabat w wysokości 5% na dowolną kolejną Usługę lub Produkt cyfrowy (nie dotyczy bonów podarunkowych).
  14. Warunkiem przystąpienia do współpracy zDietetykiemjest zaakceptowanie Regulaminu.

 

§6 Dostawa i płatność

  1. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Klientowi na etapie składania zamówienia.
  2. Płatności na konto bankowe nr: 72 1560 0013 2012 6835 3000 0001 VeloBank, Odbiorca: Aleksandra Szlas
  3. W przypadku Jadłospisu indywidualnego, zostanie on dostarczony w ciągu 7 dni roboczych po wypełnieniu ankiety zdrowotno-żywieniowej, którą wypełnia Klient.
  4. Dieta, Jadłospis indywidualny, zalecenia, inne materiały zostaną wysyłane Klientowi do 7 dni roboczych od konsultacji lub od odesłania ankiety zdrowotno-żywieniowej (brany pod uwagę jest termin ostatniego spełnionego warunku).

 

§7 Produkty elektroniczne

  1. Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny taki jak jadłospis indywidualny itp. następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Klienta w ankiecie zdrowotno-żywieniowej.
  2. Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 1 powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Klientowi.
  3. W odniesieniu do jadłospisów indywidualnych i innych produktów elektronicznych nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu produktu zgodnie z postanowieniami §9.

 

§8 Prawa własności intelektualnej

  1. Dietetyk poucza niniejszym Klienta, że treści zawarte w Serwisie, Sklepie, wysyłane materiały elektroniczne (takie jak zalecenia, jadłospisy) oraz produkty elektroniczne objęte są ochroną prawa autorskiego.
  2. Prawa autorskie majątkowe i osobiste co do produktów i treści dystrybuowanych za pomocą Serwisu i Sklepu należą do Dietetyka.
  3. Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną z tytułu naruszenia praw autorskich. W takim przypadku Dietetyk może naliczyć karę umowną w wysokości 4000,00 zł. W szczególnym przypadku, w którym dochodzi do odsprzedaży lub jej próby, Dietetyk może naliczyć karę umowną w wysokości 20000 zł lub w wysokości określonej osobno dla produktu, która jest w nim zapisana.

 

§9 Odstąpienie od umowy Konsumenta

  1. Konsument, który zawarł ze Dietetyka umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych), o ile niniejszy regulamin i powszechnie obowiązując przepisy nie stanowią inaczej.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, produktów cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Dietetyka o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również, w odniesieniu do produktów przygotowywanych na specjalne zamówienie Konsumenta oraz według osobistych preferencji. W przypadku zakupu pakietu i zrealizowaniu Konsultacji, a następnie odstąpieniu od umowy (przed wysłaniem jadłospisu lub zaleceń), zwracane jest 50% opłaty.
  4. Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Klientowi wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.
  5. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Dietetyka o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną.
  6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

§10 Odpowiedzialność za wady

  1. Dietetyk ma obowiązek dostarczyć Klientowi treść cyfrową wolną od wad.
  2. Dietetyk jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedana treść cyfrowa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  3. Jeśli Klient stwierdzi wadę treści cyfrowej, powinien poinformować o tym Dietetyka, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  4. Klient może kontaktować się ze Dietetyka zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
  5. Dietetyk ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
  6. Dietetyk nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje związane z podaniem przez Klienta niepełnych błędnych informacji o stanie zdrowia, zatajenia istotnych faktów, bądź nieprzedstawienia wszystkich wymaganych dokumentów, a także wyników badań czy też niestosowanie zaleceń podczas konsultacji dietetycznej.
  7. Konsultacja dietetyczna nie stanowi udzielenia pomocy, porady lub opinii lekarskiej, ani orzeczenia o stanie zdrowia w rozumieniu Ustawy o Zawodzie Lekarza. Konsultacja dietetyczna nie stanowi także działalności leczniczej ani świadczenia zdrowotnego w rozumieniu art. 3 ust. 1 Ustawy o Działalności Leczniczej. Konsultacja dietetyczna ma charakter informacyjny i edukacyjny oraz ma na celu promocję zdrowego stylu życia.
  8. Konsultacja dietetyczna nie zastępuje bezpośredniej wizyty u lekarza. Jeżeli istnieją wątpliwości co do stanu zdrowia oraz ewentualnych przeciwwskazań do stosowania zaleceń dietetyka, na którymkolwiek z etapów należy zasięgnąć opinii lekarza. Zaleca się, aby przed przystąpieniem do jakiejkolwiek aktywności ruchowej oraz przed zastosowaniem jakiegokolwiek programu dietetycznego, zasięgnąć porady lekarza. Dieta i suplementacja mają na celu procesu leczniczego czy też zdrowego trybu życia, nie mogą zastąpić Klientowi konsultacji u lekarza specjalisty czy leków.

 

§11 Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Dietetyk.
  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem dietadlaurody.pl/polityka-prywatnosci-i-polityka-cookies/

 

§12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Dietetyk wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
  3. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
  4. Zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Dietetyka,
  5. Skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  6. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
  7. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

§13 Postanowienia końcowe

  1. Dietetyk zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce wykonywania nierejestrowanej działalności gospodarczej przez Dietetyka (miasto Poznań). Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość oraz jurysdykcja sądu rozpatrywane są na zasadach ogólnych.
  3. Dietetyk zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 22.08.2023 r.